Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Η γυναίκα ταλέντο..


Κάποτε έβλεπα το γάμο και τη μητρότητα από μακριά και έδειχναν περίεργα στα μάτια μου. Εντάξει ..ο γάμος δε φαινόταν τίποτε το ιδιαίτερο. Έτσι όπως είσαι πριν το γάμο σε μια μακροχρόνια σχέση απλώς έχετε και ένα χαρτί να σας το επιβεβαιώνει. Όμως η μητρότητα έμοιαζε αλλιώς στα μάτια μου.

Ηεικόνα ενός μωρού έδειχνε να μου αρέσει και να φαντάζει πολύ τρυφερή και γλυκιά , η όμως μητέρα του μωρού έδειχνε στα μάτια μου σαν...πως να το πω...μαμα και μόνο! Τίποτε άλλο! Δεν μπορούσα να τη φανταστώ αλλιώς...Ήταν μια μαμά-μαμά! Μαμά και νοικοκυρά. Αντε να έχει και δουλέιά. Αν πάλι άκουγα μαμά να βγαίνει και να διασκεδάζει μου ακουγόταν τοσο παράξενο...πως γίνεται;; Αυτό είναι για τους νέους, όχι για τις μαμάδες!!!!

Ελα όμως που ήρθε η σειρά μου..Μπήκα και εγώ στο κλαμπ των παντρεμένων γυναικών και παράλληλα μαμάδων. Ναι ...για να πω την αλήθεια...κάποια στιγμή τρόμαξα. Εγώ το ατίθασο νιάτο, παντεμένη και με παιδί και μάλιστα κλεισμένη στο σπίτι;;Παει!! Έγινα η μαμά μου!! Τι άλλο θα κάνω; Θα αρχίσω να ντύνομαι και να σκέφτομαι σαν εκείνη; ΄

Για το ντύσιμο δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι όσο και να μην το ήθελα άρχισα να σκέφτομαι σαν εκείνη..τι θα φάμε; Να πλύνω, να σιδερώσω, ν σφουγαρίσω και όλα αυτά που σου φέρνουν στο νου μια μαμά. Ακόμη και απέναντι στο παιδί.

Αλλαξα..όσο και αν δεν το ήθελα η αλλαγή έγινε. Όμως δεν ήταν καμιά ιδιαίτερη αλλαγή. Απλώς οι καθημερινές μου ασχολιές αυξήθηκαν. Όσα είχα πριν συν όλες τις έγνοιες ενός μωρού. Αυτό μόνο!! Γιατί οι ανάγκες μου σαν γυναίκα έμειναν ίδιες..να είμαι ερωτεύσιμη και επιθυμητή.. Να φλερτάρουν και να φλερτάρω.Εγινα λοιπόν μια γυναίκα που είναι και μαμά..

Ναι ..τελικά τίποτε δεν αλλάζει παρά μόνο το δύσκολο έργο που έχω να εκτελέσω σαν γυναίκα. Να πρέπει να αλλάζω πολλους ρόλους μέσα στη μέρα..να είμαι και μαμά , να είμαι και γυναίκα, να είμαι και μαγείρισσα αλλά και λαντζιέρης, να είμαι καθαρίστρια αλλά και οικοδέσποινα..να είμαι όλα αυτά σε ένα!

Τελικά το να είσαι γυναίκα...είναι ταλέντο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου