Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Πως πέρασα τη μέρα μου;

Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Βαρετη αλλά και ζεστή μέρα. Εχθές το βράδυ βγήκαμε στην Παλιά Πολη για ποτο και διασκέδαση. Πρώτα χωριστά0 οι γυναίκες (Σταματία , Αντωνια και εγώ) και οι άντρες (Μάριος, Θύμιος και Γιάννης) και μετά μαζι.Είχαμε πολλά να πούμε που δε θα έπρεπε να ακουσουν οι άνδρες χιχιχιχι.... Τέλος πάντων η διάθεση πήγε λίγο να χαθεί αλλά ευτυχώς η μουσική στο Παφούτο μας έφτιαξε το κέφι! Δεν μπορω να πω ότι η δική μου διάθεση ήταν και η καλύτερη...και γι αυτό φρόντισα να φύγω νωρίς νωρίς πριν...αφήσω την επίδραση του ποτού να λειτουργήσει!
Λοιπόν αυτά εχτές, σήμερα όμως είχα καθαριότητα του σπιτιου με τη βοήθεια του Δημητράκη και της ζέστης. Ευτυχώς πηγαμε για μπάνιο στις 5( ο ήλιος ακόμη έκαιγε ) με το Στέφανο, τη Θεοδόσία , το Γιαννη και το Δημητράκη. Ο Δημητράκης δε..το απολαμβάνει πολύ το μπάνιο στη θάλασσα!!Τον βάζουμε να κρατάει το μπράτσο μας και κολυμπάει χτυπώντας τα πόδια του! Δελφινάκι αυτό το παιδί σαν τη μαμά του!!
Το μεσημέρι το φαγητό μας...σουτζουκάκια με ρύζι και σαλάτα με φρέσκο ζυμωτό ψωμάκι. Τα σουτζουκάκια της Θεοδοσίας, το ψωμάκι δικό μου, το ρύζι του Στέφανου και η σαλάτα του Γιάννη...α! και η λάτζα των κοριτσιων...γιατι μόνο έτσι αισθάνονται οι άντρες..ΑΝΤΡΕΣ!! Μην τους πεις να πιάσουν πιάτο μετα το φαγητό...τουε εχεις κάνει την καρδιά περιβόλι...εκεινοι πάνε να ξαπλώσουν γιατι το φαγητό τους εφερε υπνηλία και πρέπει να πάνε να χωνέψουν...λες και εμένα μου εδωσε τόση ενέργεια που θέλω να αστράψω το σπίτι!!!
Τελος πάντων..ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα μας το ξεπληρώσουν με μια ωραία βόλτα στο Μαντράκι και δροσερό παγωτό!!μιαμ μιαμ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου